Selg smartere ved hjelp av innebygd intelligens
Få veiledning om neste trinn
Bygg sterkere relasjoner med personlig tilpassede og relevante interaksjoner basert på kontekstuell, innebygd intelligens som hjelper selgerne å overgå forventningene til moderne kjøpere.
Optimaliser e-postengasjement
Forbedre e-postkommunikasjonen med innebygd intelligens som viser når og hvordan kundene samhandler med e-postene dine, slik at du kan være mer handlekraftig i kommunikasjonen din og svare raskere.
Hold øye med sosiale trender
Oppdag hva kjøperne mener om bedriften din via innsikt i sosial intelligens som avslører brukertilfredshet i sosiale medier og identifiserer potensielle konkurransetrusler.
Bygg relasjoner via autentisk og personlig engasjement
Sett kjøperne i fokus med relasjonssalg
Bygg tillit ved å få innsikt i spesifikke kundebehov, og administrer relasjoner enkelt i stor skala ved hjelp av integrasjonen mellom LinkedIn og Dynamics 365 som samler data og prosesser.
Engasjer kjøpere via sosiale medier
Du kan oppdage muligheter og pleie relasjoner ved hjelp av innebygd intelligens som fremhever relevante samtaler som du kan delta i, og som anbefaler innhold du bør dele.
Lever personlig tilpasset innhold
Få forslag til relevant innhold basert på hva og hvem du jobber med. Opprett personlig tilpassede salgsdokumenter raskt med velkjente Office 365-verktøy som legger til rette for simultansamarbeid og -redigering.
Øk produktiviteten og inntektene
Gi intelligent veiledning
Få økt bruksgrad og minimalt med opplæring med omfattende, kontekstbasert hjelp og en intelligent, arrangementsbasert salgsprosess som veileder selgerne mot de optimale resultatene.
Forenkle salgsprosessen
Fremskynd avtaler med en ende-til-ende-løsning for omfattende administrasjon av salgsmuligheter. Bruk kjente verktøy som Excel og Outlook til daglige salgsaktiviteter. Sjekk status for saker uten å måtte bytte mellom apper.
Hold deg informert
Berik konto-, kontakt- og kundeemnedata med kontekstbasert grafikk, nyheter og omfattende arrangementer for både B2B- og B2C-forretningsmodellene.
Selg når og hvor som helst
Jobb på farten – selv uten nett – med moderne mobilapper som gir kontekstbaserte nyheter, sosiale data og oppgaveflyter.
Kom i kontakt med partnerne dine
Rekrutter, lær opp og forsterk partnerkanalen gjennom mer omfattende tilrettelegging og aktivering. Gi partnerne dine en rask oversikt over interaksjoner på tvers av muligheter, saker og annen relevant informasjon.
Få salgsresultater raskere
Raskere opplæring av nyansatte
Gi opplæring av nye selgere. Samordne salgsatferd med gode fremgangsmåter og interaktiv hjelp og dokumentasjon.
Få økt salgseffektivitet
Innfri tallene dine ved å angi mål, overvåke resultater og gi tilbakemeldinger og opplæring raskt. Undersøk avvik fra planen, og foreta korrigerende handlinger ved hjelp av instrumentbord med sanntidsstatistikk.
Få innsyn og statistikk
Gå fra data til statistikk via sanntidsbaserte instrumentbord med interaktive analysefunksjoner og spørringer i naturlig språk.
Motiver selgerne
Gi selgerne en ny giv med morsomme, teambaserte salgskonkurranser. Forbedre salgsresultatene og gi alle en ansvarsfølelse via en unik konkurranseløsning med svært synlige resultater.
Skap lojalitet med personlig tilpasset kundeservice
Kommuniser med kundene på enhver kanal eller enhet
Lag brukervennlige kundestøtteopplevelser
Gjør det enkelt å finne svar gjennom selvbetjente, fellesskapsbaserte eller sosiale kanaler. Styr saker fra enhver kanal til den rette agenten på en intelligent måte for å få en rask løsning.
Dra nytte av kunstig intelligens via virtuelle agenter
Automatiser løsningene slik at agentene kan bruke tiden på verdiskapende kommunikasjon. Servicebotene er bygget på det beste rammeverket for kunstig intelligens på markedet, og er smarte, raske og alltid tilgjengelige.
HP bruker kunstig intelligens for å forvandle kundestøtten sin.
Løs problemer med forebyggende behandling
Få fornøyde kunder ved å unngå service- og kundestøtteproblemer. Analyser data fra tilkoblede enheter, og iverksett tiltak før advarslene utvikler seg til et problem.
Lever rask og personlig service og støtte
Led agentene mot det optimale sluttresultatet
Intelligent automatisering veileder agentene dine til de rette handlingene på en dynamisk måte ved å trekke frem relevant informasjon akkurat når de trenger det, i et enhetlig grensesnitt.
Tilpass tjenestene ved å bli kjent med kunden
Lever verdi ved hvert eneste berøringspunkt. En 360-graders visning av hver eneste kundereise gjør at agentene kan forutse behov og tilpasse all kommunikasjon.
Utstyr agentene med kunstig intelligens
Gi agentene muligheten til å være mer produktive og unngå eskalering. Agentrettede boter bruker kontekstuelle data om kundene og virksomheten din til å komme med smarte anbefalinger.
Utnytt muligheter til å tjene penger
Bruk service og støtte som en mulighet til mersalg eller kryssalg ved å gi agentene maskinlæringsdrevne anbefalinger.
Lær av all kommunikasjon
Lær av kundene dine
Skap muligheter til å forbedre serviceopplevelsen via direkte tilbakemeldinger i spørreundersøkelser, diskusjonsfora og sosial lytting.
Gjør statistikk om til handling
Forbedre tjenestene dine gjennom målrettet analyse av kontaktsenterets operasjoner og forretningskritiske data. Promoter optimal atferd med individuelle og teambasert konkurranser.
Fremskynd opplæring og bruksgrad
Lær opp nye agenter raskt og hold dem oppdatert om nye funksjoner og etablerte, gode fremgangsmåter ved hjelp av skreddersydd opplæring i appen som alltid er tilgjengelig.
Legg til rette for en fleksibel støttemodell
Optimaliser staben og tilordne ressurser basert på populære kanaler, aktuelle problemer og ferdighetene som kreves for å løse avvik som oppstår daglig og over tid.
Vær nyskapende med en moderne og fleksibel plattform
Tilpass deg raskt
Fremskynd lanseringen og tilpass programmet etter behovene dine via visuelle redigeringsprogrammer som ikke krever kode, samt verktøy som gjør det enkelt å bygge og lansere nett- og mobilapper.
Utvid og koble til
Automatiser prosesser i ulike Dynamics 365-programmer og -tredjepartssystemer for å få en helhetlig opplevelse.
Invester med tillit
Bruk Microsofts skyplattform for å redusere kostnadene og kompleksiteten ved å drifte en global infrastruktur. Benytt våre førsteklasses datasentre for å sikre dataene dine.
Legg til rette for innovasjon
Kommuniser med kundene på helt nye måter ved hjelp av omfattende statistikk via innebygd intelligens som veileder teamene dine mot det ønskede resultatet.