Microsoft Power Automate er et effektivt verktøy som lar deg lage opptil 50 automatiserte arbeidsflyter på tvers av ulike programmer og tjenester. Her kan du praktisk og enkelt automatisere nær sagt alle arbeidsrutinene dine og dermed redusere arbeidsmengden knyttet til tidkrevende oppgaver og prosesser. Du kan blant annet sette opp arbeidsflyter som sender e-poster, gir deg et varsel hvis noen endrer en fil du har opprettet i Dropbox eller som følger med på en Twitter-strøm og automatisk opprette elementer i SharePoint
Raskt oppsett av komplekse og enkle arbeidsflyter
Uansett om det er snakk om en ettrinns arbeidsflyt eller komplekse arbeidsflyter med flere trinn, arbeider Power Automate i bakgrunnen for å effektivisere og forenkle arbeidsoppgavene for deg og kollegaene dine. Verktøyet har støtte for flere ulike applikasjoner, som Office 365, SharePoint, Dropbox, Twitter, Facebook og Slack, for å nevne noen.
Har du lyst til å vite mer om hvordan Power Automate kan være med på effektivisere arbeidsrutinene innad i bedriften din? Kontakt oss i dag, så forteller vi mer om mulighetene du får med dette spennende og fleksible verktøyet!