Scaleup Solution

Skywlkr Scaleup Solution er den ultimate løsningen for bedrifter som opplever vekst og vil utvide sitt styrings- og forretningssystem. Scaleup Solution passer for virksomheter i alle typer bransjer og er organisert etter byggeklossprinsippet, hvor man kan legge til apper og mer komplekse prosesser etter behov. Løsningen er basert på Microsoft sin skyplattform, som gjør det mulig å starte i det små og legge grunnlaget for å vokse hele veien til et stort multinasjonalt konsern.

Hva blir tilbudt her?

Vi har satt sammen en løsning og implementeringspakke basert på Microsoft sin Dynamics 365 Business Central som er ideell for selskaper på vei over fra startup til scalup fasen. I denne fasen kommer behovet for et forretningssystem som vil dekke de kjerneprosesser enhver virksomhet trenger, og som kan skalere.

Denne fast prisede pakken inneholder løsning for finans, kunde, leverandør, salg/ordre, fakturering, innkjøp, grunnleggende logistikk, grunnleggende prosjekthåndtering. Videre inneholder den også løsninger for håndtering av inngående fakturaflyt med godkjenningsprosesser (OCR og EHF), direktebank og bankavstemming, utgående EHF m.m

Løsningen har meget kort implementeringstid og er klar til å tas i bruk kun dager etter bestilling.

Vår påstand er at det ikke finnes noen annen løsning på markedet i Norge som er så komplett, til denne prisen.

Utvid etter hvert som dere vokser

Løsningene kan utvides til håndtering av større og sammensatte logistikk/retail- og produksjonsprosesser, løsninger for abonnement/subscription (for recurring revenue baserte selskaper), avanserte prosjekt med produksjons scenarier (engieneering), samt hundrevis av andre forretningsscenarier ved hjelp av sertifiserte- tredjeparts bransjespesifikke løsninger.

Den skybaserte plattformen gir stabilitet, forutsigbarhet og trygghet for fremtiden, og driver deres selskap i riktig retning.

Vil du vite mer? Kontakt oss i dag, så tar vi en prat om deres visjoner og behov.

Skywlkr Scaleup oppstartspakke
Oppstartskost
Kr 150 000,-*
Alle priser er eks. MVA
Aktivering og teknisk initiering av Dynamics 365 Business Central
Grunnleggende oppsett og ferdig konfigurerte prosesser i Business Central for:
-Finans
-Kunde/Leverandør/reskontro
-Digital inngående fakturaflyt**
-Håndtering av inngående og utgående EHF**
-Løsning for "Direct banking" og bankavstemming**
-Grunnleggende logistikk
-Innkjøp
-Ordre/fakturering
-Grunnleggende prosjekthåndtering
2 timer kundespesifikk prosesskartlegging over Teams
2x3 timer prosessgjennomgang/opplæring over Teams
Tilgang til alle de tekniske fordelene som finnes med Microsoft sin skyplattform
Tilgang til kurs, egenopplæring, og meget god dokumentasjon på løsningen.
m.m
Registrer deg for demoRegistrer deg for demo
Skywlkr Scaleup leie
Bruker/År
Kr 10 050.-
Alle priser er eks. MVA
Business Central Essentials
Financial Management
Advanced Financial Management
Customer Relationship Management
Project Management
Supply Chain Management
Embedded Power BI
Warehouse Management and Inventory
Human Resources Management
Artificial Intelligence*
Tett integrasjon med Microsoft 365
Tett integrasjon med Microsoft Power Platform
Skywlkr Customer Care
m.m
Registrer deg for demoRegistrer deg for demo

*Vilkår for fastpris.

**Forbruksbasert månedsprising tilkommer

Kontakt oss

Lurer du på hvordan vi kan hjelpe din bedrift eller ønsker du mer informasjon om hvem vi er?

Vår dør er åpen for alle, så uansett hva du lurer på og tror vi kan hjelpe deg med er det bare å ta kontakt.