Skywlkr sitt verdibudskap til våre kunder er «din raskeste vei til fremtidsrettet forretningsdrift». Vi er et gründerselskap som ved hjelp av Microsoft sine skyløsninger jobber med å endre premissene for hvordan norske selskaper kjøper og implementerer forretningssystemer og digitaliserer sin virksomhet. I den forbindelse ser vi etter deg som skal være med å drive frem nye konsepter som vi kan ta ut i markedet.
Er du en erfaren og fremoverlent person med lidenskap for teknologi?
Som vår nye forretningskonsulent Finans (med produkteierskap) har du evne og lyst til å skape gode kunderelasjoner og har stor interesse for teknologi. Forståelse for forretningsprosesser samt evnen til å relatere disse til rådgivning og produktfunksjonalitet, ligger naturlig for deg.
Vi ser etter en person med sin faglige tyngde hovedsakelig innenfor finans/økonomi og regnskap, og som har en interesse for det å benytte ny teknologi til å løse “gamle” oppgaver. Det viktigste for teknologidelen er ikke at man kan alt, men at man er innstilt på læring og kontinuerlig utvikling.
Sentrale Arbeidsoppgaver
Finanskonsulent:
- Rådgi våre kunder på hvordan de på en best mulig måte videreutvikle og optimalisere sine forretningsprosesser og verdistyring med hovedvekt på finans/økonomi.
- Analyse av kundebehov og design av løsninger.
- Implementering av løsninger og prosesser hos kunder.
- Konsulentoppgaver innenfor Microsoft sin skyportefølje med hovedvekt på forretningssystemene i Dynamics 365 familien og spesielt Business Central, men også elementer av Microsoft 365, Azure, «Power plattform» m.m
- Oppfølging av eksisterende kunder.
- Opplæring av brukere.
- Bistå i salgsprosesser ved behov
Produkteierskap:
- Være med å designe samt pakketere bransjerettede løsninger med tilhørende salgs og implementeringsmateriale. Basert på Microsoft sin skyplattform, med hovedvekt på Dynamics 365 og spesielt Business Central.
- Kontinuerlig faglig oppdatering
- Bistå i salgsprosesser ved behov
- Bidra til kontinuerlig forbedring av arbeidsmetodikk for våre standardiserte implementeringer.
- Være med å forme og bygge Skywlkr fra en tidlig fase
Ønsket bakgrunn og erfaring
- Solid forretningsforståelse, spesielt innen finans.
- Nødvendig med kompetanse om økonomistyring og regnskapsføring.
- Gjerne sertifisering fra Microsoft innen relevant fagområde.
- Erfaring fra implementerings- og oppgraderingsprosjekter
- Erfaring med forretningssystemer (ERP), fortrinnsvis innenfor Microsoft Dynamics 365, men kandidater med kompetanse på andre forretningssystemer vil også være relevant
- Erfaring med Microsoft Dynamics NAV er positivt.
- Høyere utdannelse med minimum bachelor innen relevant utdanningsretning. Svært relevant erfaring kan kompensere for utdanningskravet
- Erfaring fra deltagelse i salgsprosesser(pre-sales).
- Minimum 3-4 års relevant arbeidserfaring, spesielt innenfor finans/regnskapsføring.
- Evne til å kommunisere godt muntlig og skriftlig på norsk og engelsk er et krav
Personlige egenskaper
- Du er fremoverlent, serviceinnstilt og kundeorientert.
- Du motiveres av at kunder blir fornøyde og entusiastiske, og har evne å sette deg inn i en bedrifts utfordringer og problemstillinger.
- Du har en interesse for teknologi og er svært faglig engasjert.
- Du er strukturert, selvgående, pålitelig og en dose ydmyk
- Du arbeider selvstendig, metodisk og tar naturlig ansvar for oppgavene.
- Du evner å håndtere mange oppgaver i parallell, også under høyt tempo og tidspress
Hva du kan forvente av oss:
- Et innovativt og dynamisk arbeidsmiljø, med sterkt fokus på kunnskap om og bruk av ny teknologi for å løse forretningsbehov.
- Meget fleksibel og selvstyrt arbeidshverdag.
- Utfordrende og varierte arbeidsoppgaver med mulighet til å delta i komplekse leveranser og implementeringen av bransjerettede prosjekter
- Et selskap som utfordrer og flytter etablerte normer for hvordan vår bransje fungerer.
- Arbeidssted Oslo eller Sandefjord (andre lokasjoner kan også være aktuelle)
- Mulighet til å videreutvikle deg både personlig og faglig hos en meget spennende Microsoft Gold Partner i vekst
- God pensjons- og forsikringsavtaler, inkludert privat helse- og reiseforsikring
- Mulighet for eierskap i virksomheten for den rette kandidaten.
Søknadsfrist: Snarest, kandidater vil bli løpende vurdert.
Søknad og CV sendes sendes inn via Finn annonse: https://www.finn.no/job/fulltime/ad.html?finnkode=201322013
Spørsmål om stillingen kan rettes til:
CEO Espen Kaasa, telefon: +47 98227510